srijeda, 14. studenoga 2012.

Prvi

UVOD

Pozdrav svima koji će me gledati i čitati. Nemojte mi zamjeriti na mom pravopisu ( uvijek sam vukao dvojku iz hrvatskog).
Za početak osnovne informacije. Ovaj blog će biti vezan večinom za elektroniku, ali bit će i građevine i kotlovnica i prirode i....mladosti.

Kako budem vremenski raspoložen, tako ću dodavati svoje projekte (najčešće u cjelini), ali potrajat će; zato treba biti strpljiv.



Veliki LED sat

Prvi projekt koji ću opisati je jedan od večih koji je izašao iz moje radionice. Prije desetak godina u suradnji sa jednom domaćom firmom razvio sam proizvod koji je elektronski moj od početka do kraja. Ideja je bila da se napravi veliki vanjski, odnosno unutrašnji (za zatvoreni prostor) LED sat koji bi bio uočljiv sa velike udaljenosti. Prikaz na njemu je vrijeme, datum i temperatura.

2 komentara:

  1. Super ti je LED sat! Vidi se da je projekt izrađen od početka do kraja temeljito,
    tako se i radi nešto što se nekom prodaje..:)
    a ovo za grijanje me posebno zanima, zanima me kako ćeš to izvest. Vidio sam i ja raspravu na forumu, iako mi nije jasno sve do kraja što želite napravit.
    To će bit neki regulator položaja (PID tipa, ili?) mješajućeg ventila sa, naravno , termometrom i satom? Koliko sam na brzinu skužio to onom Ramzay-u treba.
    Nisam siguran da će s tim potpuno riješit regulaciju grijanja, ali vidjet ćemo...
    I zanima me tvoja izvedba..
    U dogledno vrijeme i ja ću se pozabavit grijanjem, al ne još...

    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  2. Da vidite da ovaj proizvod ima svoju cijenu:
    http://static1.rtl-hrvatska.hr/image/prva-presuda-ivi-sanaderu-u-slikama-2158c87626cb4aefac7660078d2cdf4b_slideshow_fg.jpg?v=17

    OdgovoriIzbriši