utorak, 7. travnja 2020.

Med od maslačka

Prvi put osobno ja, radio sam med od početka do kraja. Recept (iako ga supruga ima u svojim knjigama) kopirao sam od face prijatelja iz Slavonije ( u mladosti sam bio često kod bake u blizini).

Josipov recept:

100 cvjetova maslačka, 1kg šečera i 1 limun i 2,5dcl litre vode
Operu se cvjetovi ako ima koja bubica da izađe van, onda staviš cvjetove u posudu, uliješ  vode ladne ,i staviš da prokuha.
I mora kuhati 20 minuta, onda makneš sa vatre i ostaviš da se malo prohladi da možeš ocjediti .
U procjeđen sok sipaš šečer i izrežeš limune na kriške i staviš kuhati i to se kuha otprilike da bude malo gušće od vode, ko sirup mora se pjeniti.
Kad je sitna pjena tj sitni mjehurići pjene tada je to gotovo i makneš sa vatre da se malo prohladi, izvadiš limun van u jednu posudu jer može se pojesti kad se ohladi, a sadržaj meda sipaš u flašice i to je to, on kad se ohladi još se zgusne

Moj je ispao malo svjetliji, možda je kratko kipio,...će da vidimo za koji sat..




Danas malo gušći; druga tura od 100 cjetova, 2dcl vode, kile šečera i 1 limun (09.04.2020)










Nema komentara:

Objavi komentar