četvrtak, 11. veljače 2021.

POER termostat

 Za ovaj termostat dobijam sve više upita; pa da malo opišem način povezivanja; a  i neke recenzije od korisnika ću nadodati.

https://www.poersmart.com/products/poer-ptc10ptr10ptg10-wifi-wireless-thermostat/




Prekidački kontakt (COM-NO) se nalazi na A-C. Vaillant bojleri se spajaju na 3-4, a Bosch na Ls-Lr.

Mrežno napajanje se može dovući iz bojlera ili iz posebne utičnice.


Dalibor se javio sa komentarima:

Evo da napišem koju riječ o poer termostatu, načelno jako sam zadovoljan, sve što trebam s njim sam dobio. Termostat lijepo izgleda, ima veliki zaslon sa istaknutom temperaturom prostorije, pokazuje vrijeme i trenutnu vlagu u prostoriji. Od modova upravljanja ima automatski gdje ima 3 tvornicka programa i mogućnost da sam programiram dane (svaki dan zasebno, od pon do petka+ vikend i svih 7 dana u tjednu). Temperturno odstupanje je 0.5 (ako je naređeno na 22, pali na 21.5, gasi na 22.5, koliko sam vidio dosta je precizan i jos ima podešavanja u user modu koja nisam istražio. Meni zanimljiva stvar je daljinsko upravljanje preko poer smart aplikacije koja stvarno ima puno opcija i mogućnosti i uz nju nema potrebe išta dirati po termostatu. Nisam imao prilike vidjeti kako rade vaillant erelax i sl. proizvodi ali koliko sam shvatio nije im ni isti princip rada. Ponavljam za sada sve radi jako dobro i zadovoljan sam sa termostatom jer mislim da za 840 kn koliko kosta kod nas (vani oko 500 kn) set sa wifi modulom je čisto ok. Razlike između njega i vaillanta 250f neću pisati, siguran sam da to znate bolje od mene. Nadam se da je ok napisano i još jednom hvala na pomoći pri spajanju termostata sa bojlerom.. 

Nadopuna još na termostat nakon par dana korištenja. Pošto prvi puta koristim ovakav smart termostat i nisam imao iskustva sa pametnim termostatima nisam znao neke stvari. Temperturna osjetljivost mu je tvornički bila podešena na 0.3°C. u engleskim uputama sam vidio da pod user manual imaju opcije za pid control i temperturnu osjetljivost pa sam to htio pogledati i proučiti, ali tih postavki nije bilo na mom termostatu. Prvih par dana je potrošnja plina bila veća nego u vrijeme dok sam imao vaillant 250f. Jučer tijekom dana su se u mobilnoj aplikaciji pojavile opcije prepoznavanja otvorenog prozora i opcije uključivanja pid kontrole. Isto tako je sada dozvoljeno podešavanje temperaturne osjetljivosti od 0.1 do 1.0°C. Vjerojatno je imao period učenja ili prilagodbe pa se sada sam još podešava. Tako da sam stvarno prezadovoljan opcijama termostata. E sad jedno pitanje za vas, na 250f mi je serviser podesio to temperturno odstupanje na 1° i sustav se nije cesto u danu palio. Npr ako je naređeno na 22.5 grije do 23.5 i pali tek kad temp padne na 21.5. Kako je najbolje da to podesim ovdje, šta mi savjetujete? 

Hvala na odgovoru, mogu podesiti od 0.1 do 1.0°c pa cu staviti na 0.1



2 komentara:

  1. Mozete mi pomoci kako spojiti emos termostat 5614

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. s 4 žice je jednostavno....COM i NO kao uvjet za grijanje; a L i N u utičnicu 230V

      Izbriši